Veebipoe kampaania.oivaline.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Juhanson OÜ (registrikood 12690860), juriidilse aadressiga Karusselli 93-74 80017 Pärnu

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Veebipoest teenuste ostmisel.

Veebipoes müüdavate teenuste hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnad on märgitud eurodes (€).

Veebipoe pakutav teenus ei vaja kohale toimetamist kuna tegu on mittemateriaalse tootega.

Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

Tellimuse vormistamine
Teenuse tellimiseks tuleb lisada soovitud teenuse pakett ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita
nõutud andmeväljad. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda krediitkaardi abil.
Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
Kui tellitud teenust ei ole võimalik aktiveerida mingil põhjusel,
teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba
kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Veebipood võib sotisaalmeedia- või otseturustuskampaaniate raames jagada klientidele sooduskoode, mida saab kasutada ostukorvis pakettide soodsamalt soetamiseks. Vastava kampaania tingimustes on täpsustatud sooduskoodide kasutamise tingimused ja kord.

Tellimuse eest püsimaksega tasumine

Teenuse eest saab tasuda kasutades Maksekeskus AS pakutavat püsimakse kogumise lahendust. Lahenduse kasutamiseks on vajalik krediitkaardi olemasolu. Tellides Veebipoest sobiva paketi, nõustub klient igakuise automaatse maksega paketi kehtivuse ehk ühe kalendriaasta vältel (12 korda).

Tellimuse eest on võimalik tasuda ka ühekordse maksega. Ühekordse makse puhul pakub Veebipood kahe kuutasu võrra soodsamat hinda.

Püsimakse lõppeb pärast 12 edukat makset eeldusel, et klient ei soovi teenuse kasutamist jätkata.

Klient saab oma konto alt uuendada seadeid, et nõustuda jätkuvate püsimaksetega ning seega ka teenust edasi kasutada järgneval aastal.

Püsimakset saab lõpetada järgnevatel tingimustel:

“Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on
vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba
testimiseks füüsilises poes.

Teenusest loobumiseks tuleb esitada vabas vormis loobumise avaldus saates see e-posti aadressile info@oivaline.ee hiljemalt 14 päeva jooksul teenuse aktiveerimisest Veebipoe poolt.”

Teenuse aktiveerimine
Pärast edukat makse sooritamist palutakse kliendil luua kasutajakonto e-poes oivaline.ee ning valida teenuse toimimiseks vajalikud kuupäevad, et Veebipood saaks teenuse kliendi jaoks aktiveerida.

Pärast edukat kasutaja loomist ja kuupäevade valimist kohustub Veebipood teenuse kliendi jaoks aktiveerima mitte hiljem kui 24h jooksul.

Taganemisõigus
Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on
vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba
testimiseks füüsilises poes.

Teenusest loobumiseks tuleb esitada vabas vormis loobumise avaldus saates see e-posti aadressile info@oivaline.ee hiljemalt 14 päeva jooksul teenuse aktiveerimisest Veebipoe poolt.

Teenusest loobumise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui loobumise põhjus seisneb
asjaolus, et loobumisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14
päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja
tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb
toimub varem.

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind
veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Pretensiooni esitamise õigus
Veebipood vastutab ostjale müüdud teenuse lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest,
mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba
üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et
puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe
kohustus.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates
e-kirja aadressile info@oivaline.ee või helistada telefonil: 5649 7712

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast teenuse üleandmist ostjale.

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või
asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada,
tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas
vormis 15 päeva jooksul.

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine
Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili
aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks.

Veebipood on isikuandmete vastutav töötleja. Veebipood edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada
kaupa.
Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui
ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma
soovist otsepostituse teadete saamiseks.
Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes
sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

Loe täpsemalt siit

Vaidluste lahendamine
Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@oivaline.ee või
helistada telefonil: 5649 7712

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik
pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust
esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud
lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole